Julian as an awkward 3rd member of Jedward
(an Irish twin pop act, their live performances are a quite a sight to behold xD Jedward - Lipstick is an example xD yeah the edit sux tho lol)
(the last time i submitted something was like 2 years ago.. think it was an elf dance or something haha, this is still one of my fave julian blogs, keep up the awkwardness!)

Julian as an awkward 3rd member of Jedward

(an Irish twin pop act, their live performances are a quite a sight to behold xD Jedward - Lipstick is an example xD yeah the edit sux tho lol)

(the last time i submitted something was like 2 years ago.. think it was an elf dance or something haha, this is still one of my fave julian blogs, keep up the awkwardness!)

eatsleepstrokesrepeat:

as you may already be aware, julian’s playing fyf with the voidz on august 23 (his birthday). since alyssa and i are both attending (and since we know a lot of people that want to attend can’t), we’re putting together a birthday present for him that’s gonna make him happy + hopefully allow some fans who have never met/seen him to share how much julian has affected their lives.
how are we going to achieve this?? through LETTERS !!!!!
back when i saw julian for the first time at the roxy, i didn’t know if i was going to be able to meet him or not, and i knew that if i somehow managed to do so it would be very brief. i had a lot to tell him, so to make up for it i wrote him a HUGE letter explaining how much he meant to me + how he essentially saved my life. i know he’s done the same for a LOT of other fans, and it really kills me that a lot of them haven’t had the opportunity to tell him how much he’s affected them. for this reason (and because something like this would hopefully make his birthday extra sweet), we’ve decided to put together this project!!
here’s what you do: 
write a letter to julian. it can be anything, from a short birthday message to really heavy emotional shit. please please PLEASE don’t include creepy sexual things, marriage proposals, fanfiction, etc. let’s just not go there, ok?
it can be as short or long as you like, though we’d prefer it if it didn’t span longer than 3 pages :)
type it up and email it to julianbirthdayproject@gmail.com. we’ll print out each letter and individually place them in an envelope. when august rolls around, we’ll tie the whole stack together with a ribbon and give it to rich priest before julian’s set. i think this will really make his birthday special, AND it’ll give the fans who haven’t met him (or who have, but didn’t get the chance to tell him much) the opportunity to spill their guts to him and show how much he means to them.
OPTIONAL: if you can, include the city/state/country that you’re writing from in the body text of the email you send us. i think it’d be cool to write that on the front of the envelopes, so he can see how varied and spread out his fans are.
remember to email to julianbirthdayproject@gmail.com
PLEASE REBLOG AND SPREAD THE WORD !! THANK YOU !!!!

eatsleepstrokesrepeat:

as you may already be aware, julian’s playing fyf with the voidz on august 23 (his birthday). since alyssa and i are both attending (and since we know a lot of people that want to attend can’t), we’re putting together a birthday present for him that’s gonna make him happy + hopefully allow some fans who have never met/seen him to share how much julian has affected their lives.

how are we going to achieve this?? through LETTERS !!!!!

back when i saw julian for the first time at the roxy, i didn’t know if i was going to be able to meet him or not, and i knew that if i somehow managed to do so it would be very brief. i had a lot to tell him, so to make up for it i wrote him a HUGE letter explaining how much he meant to me + how he essentially saved my life. i know he’s done the same for a LOT of other fans, and it really kills me that a lot of them haven’t had the opportunity to tell him how much he’s affected them. for this reason (and because something like this would hopefully make his birthday extra sweet), we’ve decided to put together this project!!

here’s what you do:

  1. write a letter to julian. it can be anything, from a short birthday message to really heavy emotional shit. please please PLEASE don’t include creepy sexual things, marriage proposals, fanfiction, etc. let’s just not go there, ok?
  2. it can be as short or long as you like, though we’d prefer it if it didn’t span longer than 3 pages :)
  3. type it up and email it to julianbirthdayproject@gmail.com. we’ll print out each letter and individually place them in an envelope. when august rolls around, we’ll tie the whole stack together with a ribbon and give it to rich priest before julian’s set. i think this will really make his birthday special, AND it’ll give the fans who haven’t met him (or who have, but didn’t get the chance to tell him much) the opportunity to spill their guts to him and show how much he means to them.
  4. OPTIONAL: if you can, include the city/state/country that you’re writing from in the body text of the email you send us. i think it’d be cool to write that on the front of the envelopes, so he can see how varied and spread out his fans are.

remember to email to julianbirthdayproject@gmail.com

PLEASE REBLOG AND SPREAD THE WORD !! THANK YOU !!!!

(Source: eatsleepsluttyrepeat)

poorlydrawnmusicians:

julian casablancas

poorlydrawnmusicians:

julian casablancas

ohh, hi i love this blog :)

@izeofthejules
thatsmyschtick:

A wild Julianpuff appeared!

thatsmyschtick:

A wild Julianpuff appeared!

your blog make my year

@imadisappointmentbitch

Omfg bless you !!!!!

@robotsandpirates

Hahahahahaha your blog is amazing

@what-ever0
the most awkward elevator ride ever just got more awkward.

the most awkward elevator ride ever just got more awkward.

holy shit the notifications coking through on that perks of being a Julian picture

if you want to submit a new awkward julian go right ahead, the inbox is always open!